صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی اسماعیل سیمائی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی، با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح است:

با اهداء سلام

          نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ملی ارتباطات و روابط عمومی مبین اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات انسانی، سازمانی و اجتماعی است. روابط عمومی از الزامات عصر دانایی، عنصری اثرگذار در چرخه اطلاع رسانی و اصلی ترین حلقه اتصال و پیوند دهنده سازمان‌ها با مخاطبین و جامعه هدف محسوب می شوند. روابط عمومی ها با پالایش خواسته های شهروندان، سازمان را برای تحقق اهداف آتی آماده می کنند و در این مسیر با بکارگیری دانش، مهارت و خلاقیت، فضاسازی سالم و مطلوب برای گردش شفاف، سریع و صحیح اطلاعات در جامعه، تنویر افکار عمومی و تسهیل تعاملات اجتماعی بر پایه حسن اعتماد دنبال می‌کنند. جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ ها نقش یک بازوی مشورتی راهبردی است که این فرصت را به هر مجموعه می‌دهد تا خدمت و وظایف خود را به درستی به جامعه هدف اطلاع‌رسانی کرده و از توان، ظرفیت و جایگاه رسانه‌ها برای آگاهی بخشی عمومی استفاده نماید. بی تردید توسعه بدون اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی امکان پذیر نبوده و نیست و این جاست که نقش مهم و جایگاه ویژه روابط عمومی در سازمان ها  با بهره گیری از فناوری های نوین و تسریع در امر اطلاع رسانی ازطریق پلتفرم ها جلوه گر می شود.بدینوسیله اینجانب فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  خدمت تمامی  مدیران، مسئولان ،کارشناسان و همه دست‌اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی که در جهت ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام بر می‌دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم.

 

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.