صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام مدیر کل هواشناسی به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) و لیالی قدر

اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان در پیامی فرارسیدن لیالی قدر و شهادت امام علی (ع) را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

 ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و در این میان، شب‌های قدر چشمه‌های جوشان خیرات و برکات هستند که انسان‌های هوشیار و آگاه برای کسب فیوضات الهی که در این شب‌ها جاری است، تلاش می‌کنند. شب قدر از برترین، پرفضیلت ترین و پررمز و رازترین شبهای سال است که خداوند متعال در کتاب آسمانی خود ارزش این شب ها را برتر از هزار ماه بیان کرده است. در این شب گرانقدر ملائکه دسته دسته بر زمین فرود می آیند تا چشمان خسته و خیس شب ‌زنده‌داران را با گلاب بهشتی بشویند و غبار خطا و گناه را با عطر فردوس از دل ها آنها بزدایند.امیدوارم در سالی که توسط مقام معظم رهبری بنام «مهار تورم و رشد تولید» مزین گردیده، ضمن بهره مندی ازسفره پر برکت فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان، خصوصا لیالی قدر، بتوانیم شیعه واقعی شهید این ماه " بزرگ مرد جهان اسلام و تشیع حضرت علی (ع)، باشیم. اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همگان در این ماه پر خیر و برکت، فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)، را به عاشقان و دلسوختگان آن حضرت به ویژه همکاران خدوم و تلاشگر در خانواده هواشناسی استان آذربایجان غربی و خانواده‌های محترمشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.