صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

برگزاری جلسه هم اندیشی و هم افزایی در راستای تصمیم گیری بهینه برای مقابله با شرایط بحران جوی در اداره کل هواشناسی استان با فوریت برگزار شد

هواشناسی استان آذربایجان غربی بر اساس هشدار سطح قرمز صادره به سبب بروز یخبندان و سرمازدگی اقدام به برگزاری جلسه هم اندیشی و هم افزایی در راستای تصمیم گیری بهینه برای مقابله با این شرایط بحران منطقه ای نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان در این نشست که با حضور جمعی از مسئولین زیربط در محل سالن اجتماعات اداره کل هواشناسی برگزار گردید اذعان داشت : هواشناسی همواره حافظ جان و مال مردم در برابر بلایای طبیعی و رخدادهای ناشی از آن بوده، اکنون با توجه به ورود سامانه بارشی و ریزش توده هوای سرد که منجر به یخبندان عمومی در سطح باغات منطقه شمال غرب کشور بویژه قطب کشاورزی در استان آذربایجان غربی گردیده که با استناد به قانون 14 بند ث، بخش 4 مدیریت بحران کشور، این اداره با فوریت اطلاع رسانی بهنگام و ایجاد پایگاه پایش و صدور هشدار های لازم از طریق رسانه های ملی(صدا و سیما)؛ برگزاری جلسات هم اندیشی، درگاههای اطلاع رسانی شبکه مجازی و ساخت کلیپ و پخش آن از طریق تلوزیون های شهری و ... در صدد پیشگیری از این بحران ملی گردیده است. گفتنی است در خاتمه با جمع بندی نقطه نظرات و هم اندیشی های لازم در خصوص شرایط بحرانی پیش رو تصمیمات لازم را اتخاذ نمودند.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.