صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

 اسماعیل مدیرکل هواشناسی استان در پیامی فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

         شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته‌ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی هستند.شهید سلیمانی تا همیشه نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی برای ملت شهید پرور ایران باقی می ماند و مردم هیچ گاه دلاوری‌های سردار دل‌ها را که در روزهای دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و ... در برابر هجوم بی امان دشمنان نظام و انقلاب سینه سپر کرد، فراموش نخواهند کرد.

اینجانب فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت اسطوره مقاومت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران گرانقدر تسلیت می‌گویم و از درگاه حق تعالی مسألت دارم که ما را در حفظ امانت گرانقدر آن شهید و ادامه راه پاکش یاری نماید.

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.