صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تبریک سرپرست اداره کل هواشناسی بمناسبت هفته دفاع مقدس

سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، سرپرست اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی در پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است :

 با اهداء سلام

     دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوریهای آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. زیباترین فصل این فرهنگ عاشورائی ، خالقان این حماسه عظیم اند، شهیدان، جانبازان و خانواده های معظم ایشان که با صلابت اراده و نور ایمان  رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.قهرمانانی که صبح روشن پیروزی را برای مردم خوب ایران اسلامی به ارمغان آوردند.ضرورت اجتناب  ناپذیر هر توسعه ایی ، عبور از بحران هاست و جنگ با شرایط دشوارش ، یکی از بحران هایی بود که نظام مقدس ما با عبور ازآن ، زمینه توسعه همه گیر اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی را فراهم آورد. بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف ایران اسلامی، ایثارگران،جانبازان،خانواده معظم شهداء،نیروهای مسلح قهرمان وخانواده بزرگ و شهید پرور هواشناسی، را درظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا... تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات مقام معظم رهبری مسألت می نمایم.

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.