صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

اسماعیل سیمائی، سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی همزمان با آغاز هفته دولت، با انتشار پیامی، این مناسبت ملی را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

با اهداء سلام

        هفته دولت احیاکننده روزهای پرشور خدمت گزاری شهیدان بزرگ این مرز و بوم است. کسانی که فارغ از پست و مقام به خدمت برای مردم می اندیشیدند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تبیین شخصیت دو بزرگوار شهید دولت فرمودند: « شهید رجایی و شهید باهنر حقا و انصافا دو چهره انقلابی و مومن و خالص بودند و زندگی و شهادت شان درس آموز بود» این هفته فرصت و بهانهای ای است تا همه ما خدمت گزاران ، کارنامه حوزه کاری خویش را به مردم قدرشناس ایران اسلامی عرضه داریم و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها، از آنان بیشتر یاری بجوییم. در هفته دولت با همه شهیدان، ایثارگران و جانبازان دولت میثاقی دوباره می بندیم که به آرمان های روشن و پاک آنان وفادار بمانیم و در به ثمر نشاندن درخت بارور انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکنیم. اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان متعهد و همکاران تلاشگر خانواده هواشناسی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.