صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تسلیت سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم

اسماعیل سیمائی سرپرست اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی پیامی فرارسیدن ماه محرم، ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، شهادت آن حضرت و یاران باوفایش را به همه مسلمانان و رهروان این حضرت تسلیت و تعزیت گفت 

متن این پیام بدین شرح است:

محرم، فصل خون و شهادت، ماه جهاد و حماسه و پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است. ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی، شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به همه مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت. اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به همه عاشقان و مریدان آن حضرت بویژه خانواده هواشناسی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و سربلندی اسلام و مسلمین را از ایزد منان خواستارم.

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.