صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی، 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار، بالاخص خانواده های معظم شهدا و خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی متن پیام به شرح زیر است:

زنده نگهداشتن یاد شهدای انقلاب، باعث تداوم حرکت انقلاب است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

 شهادت، عزت ابدی است و شهدا، مشعل‌داران پیروزی و آزادی و استقلال کشورند. بی گمان حق بزرگ شهیدان بر گردن ملت ما، بسی عظیم است و عزت و امنیت امروز کشور، مرهون مجاهدت و جانفشانی شهیدانی است که با بذل جان خود در راه دفاع از اسلام و حراست از مرزهای کشور، به عالی­ترین مقام و درجه نزد خدای خود دست یافتند و به برکت شهدای انقلاب و دفاع مقدس است که امروز، ایران اسلامی در عرصه های مختلف بر قلل رفیع افتخار ایستاده است. اینجانب 22 اسفند روز «بزرگداشت شهدا»  به نمایندگی از خانواده هواشناسی به روح پرفتوح همه شهیدان درود می فرستیم و یاد و نام شهدای والامقام که هستی شان را به پاس استمرار حیات اسلام و سربلندی ملت و کشور عزیزمان فدا نمودند، عزیز می داریم و از خداوند تبارک و تعالی رهروی خالصانه در راه و هدف شهدای گرانمایه انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                            

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.