صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام فاطمیه

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی، در پیامی شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

السلام علیک یا فاطمه الزهرا (س)

فاطمیه روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است. روزهای غمباری که شیعیان جهان به یاد برترین بانوی زنان عالم به سوگ می نشینند، در مظلومیت او ندبه می کنند و از پایداری او درس استقامت و مبارزه با ظلم فرا می گیرند.فاطمه زهرا (س)، معیار فضایل بود و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید. بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد. امروزه نیز زنان مسلمان میهن مان با الگو گرفتن از ایشان، علاوه بر موفقیت در فرزند پروری و همسردارى، عزتمندانه در تمامی عرصه ها و در راستای سر بلندی ایران اسلامی و زن ایرانی گام بر می دارند. امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا (س) خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره زندگانی بزرگان دین مبین اسلام را به ما عطا فرماید تا بتوانیم در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.

                                                                                                           

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.