صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت هفته پژوهش و فناوری

حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی در پیامی هفته پژوهش و فناوری را به تمامی پژوهشگران و فعالان عرصه علم و دانش تبریک گفت 

متن پیام به شرح ذیل است :

با سلام

       خداوند متعال، جهت تعالی بشر هرآنچه را که نیازدارد به صورت استعدادهای بالقوه آفریده است. وظیفه بشر است که با همت و تلاش بی وقفه وهدفمند خود این استعدادهای بالقوه را کشف و بالفعل تبدیل نماید و بدیهی است که دستیبابی به این امر جز از طریق "تلاش و پژوهش" میسر نمی شود.تحقیق و پژوهش شاهراه ورود به خودکفایی و استقلال همه جانبه کشور است. پژوهش فعالیتی منسجم برای رسیدن به شناختی روشن است. پژوهش راهی برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان می باشد، بی تردید، باتوجه به حرکت شتابان و رو به رشد جامعه جهانی وشکاف عمده میان کشورها درمیزان دسترسی به علم وتکنولوژی نوین، آینده متعلق به کشورهایی خواهد بود که اهداف ملی خودرا برپایه علم وتحقیق تنظیم نمایند.شایسته است فرصت را مغتنم بشمارم و ضمن گرامی داشت هفته پژوهش و ارج نهادن تلاش های خستگی ناپذیر همه همکاران پژوهشگر و فن آور این عرصه مملو از خیر و نیکی، از تمامی همکاران، متخصصان و اندیشمندان بویژه  در  استان آذربایجان غربی تشکر نمایم و سلامت، سعادت و مزید توفیقات یکایک دلسوزان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان خواستارم.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.