صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام تبریک مدیر کل هواشناسی استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به تمامی ملت ایران، بسیجیان سلحشور به خصوص کارکنان و کارمندان بسیجی این اداره کل تبریک گفت .

با درود و سلام             

          هفته بسیج، گرامی داشت ایثارگری ها و از خود گذشتگی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی از سوی مردمی ترین اتحاد، اراده و کاملا مخلصانه صورت گرفته است. هر جا چه در دفاع نرم و چه در دفاع سخت از آرمانهای انقلاب اسلامی نیاز به حضور غیرتمندانه بوده است، بسیج حاضر شده و گامی مهم در حمایت از ملت ایران برداشته است.

بسیج عظیم‌ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل است که در عرصه های مختلف حضور پیدا کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است. .اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌هاي تمامي بسيجيان جان بركف، فرارسیدن هفته بسیج را به همه ملت ایران به ویزه مردم شریف استان شهید پرور آذربایجان غربی و تمامی بسیجیان سلحشور به خصوص کارکنان و کارمندان بسیجی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی تبریک و تهنیت عرض نموده، و از درگاه خداوند منان براي همه هموطنان بسيجي سربلندي و عزت روزافزون مسئلت دارم.

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.