صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

تقدیر نماینده مردم شریف شهرستان ارومیه از هواشناسی استان

 مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی مورد تقدیر روح ا... حضرت پور قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، روح ا... حضرت پور نماینده مردم شریف شهرستان ارومیه و عضو کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی،با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود. در بخشی از متن این لوح سپاس آمده است:

 سلام علیکم

      با احترام بر اساس گزارش متقن نظر به اینکه جنابعالی و همکاران گرانقدرتان در توسعه و پیشرفت شهر عزیزمان ارومیه و استان آذربایجان غربی بر اساس فرآیند و اهداف سیستمی و تخصص حوزه مدیریتی خویش همواره با ژرف اندیشی و مقید بر طراحی و اجرای برنامه ها و پروژه های ساختاری هستید و چون خدمتگزاری صدیق افتخار آفریده اید لذا به مصداق حدیث شریف «مَن لَم یَشکُرِالمَخلوقَ، لَم یَشکُرِ الخالقَ» از حضرتعالی و همکاران عزیزتان تشکر و قدردانی می نمایم و امید است با استعانت به پروردگار متعال همواره خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله باری از اندیشه و تجربه مراتب ترقی را طی نموده و موفقیت هایتان برگ زرینی باشد در سرلوحه ی افتخارتتان.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.