صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن عید نوروز

 به گزارش روابط عمومی هواشناسی آذربایجان غربی ؛ حبیب عبدلی – مدیر کل هواشناسی استان  به مناسبت تبریک سال نو پیامی را صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام

       آغاز سال نو و رستاخیز دوباره طبیعت جلوه‌ای از قدرت و ذات لایزال ایزد بخشاینده و دمیدن روح امید و آفرینش پس از گذشت زمستان سرد در کالبد زمین و زمان است.

 امید است که در سایه الطاف الهی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر دولتمردان و ایثار و جانفشانی‌های فرزندان غیور و فداکار این سرزمین همیشه ماندگار، ایران اسلامی همواره در مسیر آرامش، عزت، سربلندی، سلامتی و پیشرفت قرارداشته باشد.

 بدینوسیله با استعانت از آفریدگار جهان آفرین،  فرا رسیدن بهارشکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طیبعت است به حضورتک تک همکاران عزیز و خانواده محترمشان تبریک گفته، امیدوارم سال جدید، سال اتفاقات و رویدادهای بزرگ در همه ابعاد اقتصادی فرهنگی و اجتماعی باشد و در سال پیش ‌رو آذربایجان غربی بیش ازگذشته با همت و کار مداوم مسئولان و مشارکت و همدلی مردم در مسیر رشد و تعالی قرار بگیرد. 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.