صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت بزرگداشت روز شهدا

عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در پیامی فرارسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا را به ملت شریف ایران اسلامی و بخصوص خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی  اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

              هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است         امام خمینی (ره) 

 فرارسیدن۲۲ اسفند؛ سالروز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا را به محضر ملت شریف ایران اسلامی و به خصوص خانواده‌های معظم و مکرم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک می‌گویم. بدون شک عزت و سرفرازی ایران اسلامی و توسعه بخش های مختلف مرهون خودباوری برخاسته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و جانفشانی های شهدای گرانقدر و نیز از خودگذشتگی های جانبازان و ایثارگرانی است که در راه دفاع از کشور و میهن عزیز اسلامی مان از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند.

بدینوسیله اینجانب به نمایندگی از خانواده هواشناسی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه علم و جهاد برخود وظیفه می‌دانم از پایداری و شکیبایی، صبر و صلابت و بصیرت خانواده های محترم شهدا، جانبازان و ایثارگران قدردانی نمایم و امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی بتوانیم گام‌های مؤثرتری در ارتقای میهن عزیزمان برداریم.

 

 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.