صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام تبریک مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته دفاع مقدس

دفاع مقدس، آشناترین واژه در حماسه‌های غرور آفرین ملت ایران است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان حبیب عبدلی مدیر کل  هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد متن پیام بدین شرح است:

"سلام خدا بر شهدا که زندگی و مرگشان مایه‌ اعتلای جامعه اسلامی است"

گزیده ای از بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

دفاع مقدس، آشناترین واژه در حماسه‌های غرور آفرین ملت ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار می ماند. تاریخ به خوبی گواهی خواهد داد که رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های مردان و زنان و جوانان و پیران این خطه با پیروی و الگو پذیری از نهضت سرخ عاشورا و خط سبز ولایت اتحاد و همدلی ملت بزرگ ایران را به نمایش گزارد. سی ویکم شهریورماه یادآور پایداری، استقامت، رادمردی و رشادت‌های شهیدان، جانبازان و ایثاگران، برای مقابله با ابرقدرت‌ها و شیاطین بزرگ است و این واقعه مهم تا همیشه تاریخ بر تارک ایران اسلامی می درخشد.  اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، هفته دفاع مقدس را به ملت بزرگ ایران، همکاران زحمتکش و پر تلاش خانواده هواشناسی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.