صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت عید سعید غدیر خم

 حبیب عبدلی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی با صدور پیامی، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی، در پیام مدیرکل هواشناسی آمده است:

واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است.عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت محمد (ص)در ولایت علی(ع) می باشد. این عید بزرگ  بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است.امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار دارد، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام می نماییم و با عزمی راسخ تر از پیش در راه پیشبرد آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام می نهیم. اینجانب به نوبه خود فرارسیدن عید غدیر خم روز امامت و ولایت را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت خصوصا مدیران و کارکنان زحمت کش خانواده هواشناسی در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خدواند بی همتا و منان مسألت دارم: به یمن این عید بزرگ، همه ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری دو جهان برخوردار فرماید و ما را از پیروان راستین صراط مستقیم خود که به وسیله پیامبران و اولیاء بر حق روشن و آشکار گردیده؛ قرار دهد و در این صراط سعادت و خوشبختی حفظ فرماید و این سعادت را نصیب ما نماید تا در مقابل آزمایشهای الهی و فتنه های آخر الزمان با صبری نشأت گرفته از ایمان، مقاومت عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

              

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.