صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت روز خبرنگار

 هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان در پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش ، ثنا و سپاس خاص ذات بی همتای پروردگار عالمیان که اندیشه ها را به وسع بینایی دل تعمق بخشید. هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌ تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند. روزخبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها  است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته از جمله شهید محمود صارمی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه، جان خود را تقدیم انقلاب کردند. این روز شکوهمند را به همه خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و صاحبان اندیشه و قلم بلاخص  گزارشگران تلاشگر هواشناسی در عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و مراتب تقدیر و سپاس خالصانه خود را از تلاش خستگی ناپذیر این جامعه شریف به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و خدمات دهی هواشناسی در جهت حفاظت از جان و مال مردم، که به انعکاس اخبار و اطلاعات مولدین جامعه می پردازند عرض کرده و  دست همه اصحاب قلم را برای ادامه تعاملات و همکاری های سازنده به گرمی  می فشارم. از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی،توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی بویژه شما خبرنگاران محترم را مسئلت دارم.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.