صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پيام تسليت مدیرکل هواشناسی به مناسبت سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و قيام تاريخي 15 خرداد

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان: حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی پیامی سالگرد ارتحال ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و قيام تاريخي 15 خرداد  را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

رهبر انقلاب اسلامي ايران يكي از تاثيرگذارترين اشخاص قرن اخير و الگوي خيلي از آزادي خواهان و انقلابيون سراسر دنيا بود. در سی امین سالگرد ارتحال معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی ، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده گرفته و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا به منزلگاه سعادت هدایت  می نماید. 1۵ خرداد نیز از جنس همان حماسه هایی است که نقطه آغازی برای به بار نشستن خواست و اراده مردم ایران شد و از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران کلید خورد. خون فرزندان ایران در ۱۵خرداد سرآغازی برای سرودن شعر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و به ثمر نشستن انقلاب اسلامی ایران شد.اینجانب سالگرد  رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵خرداد ۱۳۴۲را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن، انقلابی و شهید پرور استان آذربایجان غربی، تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. عزّت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی را از خداوند متعال مسألت دارم.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.