صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

فرماندار پیرانشهر در پیامی روز جهانی هواشناسی را به تمامی اقلیم شناسان ، پژوهش گران این عرصه و کارکنان اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی شهرستان پیرانشهر تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی فرماندار پیرانشهر در پیامی روز جهانی هواشناسی را به تمامی اقلیم شناسان ، پژوهش گران این عرصه و کارکنان اداره هواشناسی سینوپتیک اصلی شهرستان پیرانشهر تبریک گفت.
در منن این پیام آمده

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید، اطلاعات هواشناسی که پیش بینی و پیش آگاهی از بلایای جوی و اقلیمی را میسر و به فراهم کردن تامین سلامت فعالیت ها در حوزه های مختلفی چون حمل و نقل، کشاورزی، گردشگری و... کمک می کند لازمه دست یابی به توسعه پایدار بوده و شناخت اقلیم و تغییرپذیری آن از اسباب برنامه ریزی های صحیح و دقیق برای آبادانی جامعه و ارتقای رفاه عمومی به شمار می رود.
اینک که در سوم فروردین ( 23 مارس )، روز جهانی هواشناسی قرار گرفته ایم، این مناسبت را به تمامی اقلیم شناسان ، پژوهش گران این عرصه و کارکنان اداره هواشناسی شهرستان پیرانشهر تبریک می گویم و امیدوارم با همت مضاعف همه این عزیزان ، شاهد ارایه خدمات هرچه بهتر ، خصوصا عملی شدن مطلوب اهداف برنامه توسعه کشور در این حوزه برای رویارویی مناسب و علمی با هرگونه چالش های اقلیمی باشیم.
 

ترابی
فرماندار شهرستان پیرانشهر



 

 


 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.