صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

بازدید استاندار آذربایجانغربی و چهره های شاخص از غرفه هواشناسی در نمایشگاه دستاورد های چهل ساله انقلاب اسلامی

استاندار آذربایجانغربی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی استان، در غرفه اداره کل هواشناسی حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیتهای هواشناسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، محمدمهدی شهریاری "استاندار آذربایجانغربی" به همراه حسینی "معاون برنامه ریزی" ضمن بازدید از این نمایشگاه، در غرفه این این اداره کل حضور یافت و در جریان دستاورد ها و فعالیت های مختلف هواشناسی و سامانه های آن قرار گرفت.
در این بازدید کارشناسان اداره کل هواشناسی، در رابطه با سیستم mci " سامانه ثبت و گزارشات جوی" سامانه تهک " توسعه هواشناسی کاربردی " و سامانه مدیریت ایستگاه های بارانسنجی، توضیحات لازم را ارائه دادند که مورد استقبال گرم استاندار قرار گرفت.
در طی این بازدید، شهریاری ضمن تاکید بر عملی نمودن سامانه تهک در استان و به ویژه ارتباط با کشاورزان، خواستار پیگیری موضوع از سوی معاون برنامه ریزی شد.
گفتنی ایست در زمان برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب چهره های شاخص دیگری در این نمایشگاه حضور یافتند و از نزدیک در جریان عملکردهای شاخص این اداره کل قرار گرفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.