صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

برگزاری کارگاه آموزشی دید افقی در امتداد باند پرواز (RVR) در هواشناسی آذربایجان غربی

برگزاری کارگاه آموزشی دید افقی در امتداد باند پرواز (RVR) در هواشناسی آذربایجان غربی
کارگاه آموزشی دید افقی در امتداد باند پرواز (RVR) در هواشناسی آذربایجان غربی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، کارگاه آموزشی یکروزه دید افقی در امتداد باند پرواز با حضور کارشناسان همدیدی، مدیریت بحران و برج مراقبت فرودگاه شهید باکری ارومیه در هواشناسی این استان برگزار شد.
شرکت کنندگان در این دوره، با سرفصل‌های: انواع دید در هواشناسی، دید در امتداد باند فرودگاه (RVR) و نحوه گزارش آن، نحوه گزارش اسپیسی، عوامل و پدیده‌های موثر در کاهش دید افقی و عمودی، نکات ضروری در مورد دیدبانی دید افقی، دید افقی در شب، رابطه دید افقی و عمودی با پدیده های جوی و ... آشنا شدند.
کفتنی است در حاشیه این دوره آموزشی، از برج فرودگاه نیز بازدید و چالشهای موجود بین کارشناسان همدیددی و برج مراقبت مورد بحث تبادل نظر قرار گرفت.
لازم به ذکر است که مهندس محمد جعفری علی آبادی "مدیرآموزش هواشناسی و علوم جو" آموزش این دوره را بر عهده داشته و مهندس کمال پرهیزکار :مدیر کل فرودگاههای استان آذربایجان غربی" از نزدیک در جریان این دوره قرار گرفت.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.