صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از هواشناسی آذربایجان غربی بازدید نمود

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه، با حضور در هواشناسی آذربایجان غربی ضمن دیدار و گفتگو از نزدیک با روند ارائه خدمات این اداره کل آشنا و با چالشهای موجود روبرو شدند .

دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده _ رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ، ضمن تقدیر از عملکردهای مطلوب هواشناسی در شرایط بحرانی جو به اقدامات موثر در زمینه اطلاع رسانی به موقع پیش آگاهی جوی و کاهش خسارات اشاره و خدمات هواشناسی را از نیازهای ضروری مردم و بخش‌های مختلف دانست و بر لزوم رفع مشکلات اعتباری هواشناسی تاکید و آمادگی شهرداری ارومیه را جهت همکاری و مساعدت اعلام نمودند.

در ادامه حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی اذعان داشت با توجه به شروع بارندگی ها و همچنین مخاطرات جوی پیشرو و لزوم آشنایی و آگاه سازی عموم مردم بویژه شورای شهر و شهرداری ها با عملکرد و اقدامات شبانه روزی این دستگاه  و ایجاد تعامل و همکاری با تک تک اعضاء شورا خواهان برگزاریی جلسه ایی در صحن علنی شوراء در این خصوص گردید .


 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.