صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 پیام تبریک مدیر کل هواشناسی استان به مناسبت نیمه شعبان

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان: حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی پیامی نیمه شعبان ، میلاد با سعادت وفرخنده حضرت مهدی موعود (عج) را به تلاشگران  هواشناسی تبریک گفت...

در متن این پیام آمده:

اللهم عجل لولیک الفرج"پانزدهم شعبان"، روز میلاد فرخنده حضرت‌ بقية‌الله‌ الاعظم (عج) طلیعه عدالت و یگانه منجی عالم بشریت بر تمامي منتظران‌ حضرتش‌ تبريك و تهنيت باد. این عید خجسته شوق دیدار جمال موعود را در دلها دو چندان می کند. موعودی که ولادتش بوستان مقدس نبوی را آراست. او که سال هاست منتظرانش سر بر سجاده عشق و ارادت، ظهورش را طلب می کنند تا  به فضل حضورش، امتداد انوار خورشید عدل  و داد به قنوت دستان منتظر، گره خورده و  بنیان جهل،  ظلم و جور از جهان برچیده شود بدون شک انتظار ظهور خاتم الاوصیاء و مفخر الاولیاء که همواره منشأ خیر و برکت بوده، موجب تداوم حركت جامعه به سوي سعادت و معنويت است. بدینوسیله برخود وظیفه دانسته  صمیمانه ترین تبریکات و تهنیتها را به مناسبت میلاد یگانه ذخیره الهی حضرت ولی ا... الاعظم (عج) به عموم مسلمین جهان خصوصا مدیران و کارکنان زحمت کش خانواده هواشناسی در استان آذربایجان غربی و همچنین در سراسر کشورتقدیم نمایم.  امیدوارم که در تمام لحظات زندگی توجّهات آن حضرت چراغ راهمان قرار گیرد.

 


 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.