صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

پیش‌بینی‌های هواشناسی دقیق و به‌موقع بود

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش‌بینی‌‌های دقیق و به‌موقع سازمان هواشناسی کشور، گفت: اگر دیگر دستگاه‌ها همچون هواشناسی عمل می‌کردند، خسارت‌های سیل اخیر به حداقل می‌رسید.                                                            

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور، علی لاریجانی پیش از ظهر سه‌شنبه 6 فروردین 1398 در جلسه شورای مدیریت بحران استان قم، بارندگی‌های اخیر کشور را خیر و برکت دانست و افزود: اما باید آمادگی داشته باشیم تا در صورت شدت گرفتن بارش‌ها آسیبی به کشور وارد نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان هواشناسی گزارش‌های دقیقی برای استان قم و دیگر استان‌ها از ابتدای سال ارائه کرد و هشدارهای به موقعی را نیز صادر نمود که اگر دیگر دستگاه‌ها همچون هواشناسی عمل می‌کردند خسارت‌های سیل اخیر به حداقل می‌رسید.

لاریحانی تصریح نمود: اگر در سیل شیراز دقت‌های لازم می‌شد، شاهد چنین حادثه‌ای نبودیم، باید اطلاع رسانی دقیقی به مسافرین در شیراز صورت می‌گرفت و مردم راهنمایی می‌شدند.
وی ادامه داد: در سیل گلستان نیز مواردی همچون عدم لایروبی و ساخت و ساز بدون ضابطه برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرد که اگر قبلاً به آن‌ها توجه می‌شد شدت خسارات کم‌تر از این‌ بود.

 


 

 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.