صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

 برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان هواشناسی استان آذربایجان غربی

 همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)پرچم دار عشق، مراسمی به منظور تجلیل از جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس در  این اداره کل برگزارگردید.
حبیب عبدلی، مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان غربی نیز در این جلسه  ضمن تبریک ایام شعبانیه و یاد آوری خاطرات ایام دفاع مقدس با بیان سجایا و فداکاریهای  حضرت عباس(ع)در کربلا ونیز ایثارگریهای شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جانبازان یادگاران هشت سال دفاع مقدس و سرمایه های گرانقدر این کشور هستند و امنیت ،استقلال و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون فداکاریهای شهدا و ایثارگریهای این عزیزان است .
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا احمدی، امام جماعت این اداره کل اذعان داشت: جانبازان این آب و خاک اسلامی زیباترین نماد شجاعت، شهامت و ازخودگذشتگی هستند و سربلندی این نظام مقدس مدیون ایثار و از خود گذشتگی شایسته این عزیزان است. وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه جانبازان و ایثارگران نیز از مقام معنوی شهدا در پیشگاه احدیت برخوردار هستند تاکید نمود، رسیدگی به مشکلات این قشر فداکار از وظایف شرعی ما محسوب میشود.
 در پایان این نیز مدیرکل هواشناسی با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از مقام جانبازان اداره کل تقدیر وتجلیل بعمل آورد.

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.