صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت، میلاد پیامبر اسلام(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)

 حبیب عبدلی با انتشار پیامی، میلاد فرخنده پیامبر گرامی اسلام(ص)، حضرت محمد مصطفی(ص)، حضرت امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:      

هفته‌ی وحدت، سایه ساری آرامش بخش، دل انگیز و روح پرور بر تمامی عاشقان راستین پیامبر مهربانی ها و مسلمان جهان است .پیامبری که هرچه نامهربانی به او شد با ابراز مهر و محبت، جذبه ای بخشید که همگان بسوی او روی آوردند  تا اخلاق و مهرورزی بعنوان یکی از پایه های اساسی دین مبین اسلام در بین مردم جهان شناخته و الگو شود. از خاندان گوهربار پیامبر اکرم (ص) ائمه بزرگی برای هدایت و  راهنمایی مردم پرچم ولایت را به دست گرفتند تا مردم را از دریای علم و معرفت سیرآب کنند که حضرت امام جعفر صادق (ع)موسس مذهب جعفری در سال 83 ه ق-نقش بسزایی در راهنمایی مردم به سوی تربیت علمی و دینی داشت و مردم در این مقطع زمانی بهره بسیار بردند.اینجانب برخود وظیفه دانسته این ایام بزرگ و روح بخش را به همگان تبریک گفته و  گرامی می دارم  هفته‌ی وحدت را که خنثی کننده‌ی توطئه‌های دشمنان، درمسیر تفرقه افکنی است. همه می دانیم تا زمانی که اتحاد در بین مسلمانان وجود داشته باشد قدرت های پوشالی توان رویارویی را با مسلمین و اسلام نخواهند داشت .

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.