صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

  پیام تبریک مدیر کل هواشناسی استان به مناسبت عید سعید قربان

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان: حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی طی پیامی عید سعید قربان را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

به نام خدا

     ۱۰ ذی الحجه یعنی عید قربان بدون شک جلوه گر سرسپردگی، عشق و علاقه مخلوق به خالق است که با ایثار عزیزترین و گرانبهاترین دارایی و مکنت خود را در پیشگاه قادر متعال، ترجمان نوینی از بندگی و خضوع در پهنه گیتی نمایان شد. عید قربان، عید از خود گذشتی و عید پایداری است، عیدی که تجلی گر عشق بنده به خداوند بزرگ و عید رهایی از هرگونه تعلقات و پیرایه های دنیوی و در یک کلام "رهایی از آنچه غیر خدایی است"   اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان، باشکوه‌ترین و زیباترین جلوه تعبد و اطاعت در برابر معبود و عالیترین مرحله بندگی و عبودیت به درگاه حضرت باریتعالی را به همه مسلمانان جهان بالاخص  همکاران مؤمن و متدین  خانواده هواشناسی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. از درگاه ایزد احدیت توفیق درک واقعی پیام این عید اضحی که همانا ایثار، فداکاری، وحدت و دلدادگی و بندگی بر آستان حضرت دوست است و همچنین کسب معنویت و بهره مندی بیشتر از فیوضات این روز عزیز و خدمت مطلوبتر به جامعه هدف استان را مسئلت می نمایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.