صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

  پیام تبریک مدیرکل هواشناسی به مناسبت روز مهندس

یه گزارش روابط عمومی اداره اکل هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب عبدلی مدیرکل هواشناسی استان در پیامی فرا رسیدن پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به خانواده بزرگ مهندسين استان بویژه خانواده هواشناسی تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است:

 پنجم اسفندماه، زمان مغتنمي است برای بزرگداشت یکی از ستاره های آسمان درخشان علم و دانش، خواجه نصیرالدین طوسی كه به نام روز مهندسي مزين شده است. بدون تردید غرور انگيز است که مهندسین امروز، به عنوان میراث داران دانش و تمدن ايراني، پای در راه این بزرگان نهاده و هر چه در توان دارند برای ساختن و پرداختن این سرزمین کهن به میدان آورند و فرهنگ وتمدن غني ايراني اسلاميمان را با دنياي امروز در آميخته وشاهد نوآوري ورشد اين حرفه باشيم اکنون شایسته است ،فرا رسیدن پنجم اسفندماه، سالروز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به خانواده بزرگ مهندسين استان بویژه خانواده هواشناسی تبریک عرض نموده و بهروزی و سربلندی ایشان را از خداوندگار یکتا درخواست نمایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.