صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

حضور صدا و سیمای مرکز آذربایجانغربی در اداره کل هواشناسی استان به مناسبت روز جهانی هواشناسی


 به مناسبت " روز جهانی هواشناسی " صدا و سیمای مرکز آذربایجانغربی در اداره کل هواشناسی استان حضور یافته و جهت آشنایی بیشتر مخاطبان با محصولات متعدد هواشناسی و فعالیتهای آن، با مدیرکل و کارشناسان آن به گفتگو نشستند.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، به مناسبت سوم فروردین (23 مارس ) و روز جهانی هواشناسی، صدا و سیمای استان آذربایجان غربی با حضور در محل این اداره کل با حبیب عبدلی مدیرکل و کارشناسان هواشناسی، به بحث و گفتگو پرداخته و در زمینه فعالیتها و محصولات مختلف هواشناسی از جمله نحوه تولید پیش بینی هوا، انواع پیش بینی ها، چگونگی ارزیابی پیش بینی و صحت آن، درگاههای اطلاع رسانی هواشناسی، شرایط کاری، الگوهای جوی مانند پرفشار، کم فشار، جریانات شمالی و جنوبی و ... گزارشاتی را تهیه نمودند تا مردم از نزدیک با عملکرد و زحمات شبانه روزی کارکنان هواشناسی استان و کشور در امر دیده بانی و صدور پیش بینی ها، آگاه؛ و با ضرورت کاربرد این اطلاعات در زندگی روزمره و اطلاع رسانی به موقع در خدمت به مردم و جامعه و حساسیت کاری در این بخش آشنا شوند.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.