صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

انتصاب و معارفه رئیس اداره هواشناسی سردشت

 مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در حکمی، کریم شهریار را به سمت رئیس هواشناسی سردشت منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی، در حکمی از سوی صادق ضیائیان، "مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی"، کریم شهریار به عنوان "رئیس هواشناسی شهرستان سردشت" منصوب شد.
در جلسه معارفه "رئیس اداره هواشناسی سینوپتیک سردشت" که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزارشد، حکم رئیس جدید هواشناسی با حضور "مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی" توسط فرماندار، تقدیم کریم شهریار گردید.
"مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی" در ابلاغ ریاست هواشناسی سردشت، ضمن آرزوی موفقیت و بهروزی روزافزون برای رئیس جدید این اداره، آورده است: " با عنایت به اهمیت اطلاعات هواشناسی و لزوم پایش دقیق و منظم و گسترش، به روز رسانی و ایجاد ارتباط با کاربر نهایی در شهرستان سردشت، انتظار می رود با جدیت کامل و مستمر در انجام امور محوله کوشا باشید..." همچنین در این حکم بر رعایت صرف بیت المال، امانتداری و همکاری صمیمانه با فرماندار و سایر مسئولین دستگاههای شهرستان و ارتقاء جایگاه هواشناسی تاکید شده است.
گفتنی است که از زمان بازنشستگی رحیم مسروری رئیس قبلی اداره هواشناسی سینوپتیک شهرستان سردشت، کریم شهریار سرپرستی این اداره را عهده دار بوده است.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.