صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

  برگزاری دوره آموزشی نقش حجاب در حفظ حریم خانواده

در راستای برگزاری دوره های آموزشی و اجرای برنامه های یکساله کمیته عفاف و حجاب هواشناسی، دوره آموزشی نقش حجاب در حفظ حریم خانواده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، در راستای تقویت ایمان و باورهای دینی و اخلاق اسلامی که نقش به سزایی در تحکیم بنیاد خانواده دارد؛ و نیز ضرورت نشر و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و با هدف استمرار نهادینه شدن عفاف و حجاب بین جوانان و نقش آن در سلامت جامعه این دوره آموزشی با حضور "سرکار خانم کفیلوئی "و کارکنان هواشناسی در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار گردید.
کفیلوئی اهداف این دوره را آشنایی با روشها و مراحل مهندسی فرهنگی، ضروت فرهنگ سازی در حوزه فریضه عفاف و حجاب در جامعه با محوریت قرآن، آثار دانست و در این دوره آموزشی فواید حجاب در ابعاد مختلف را با آموزه های قرآنی در نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و عینیت بخشی به آن در جامعه معاصر برشمرد و به تشریح ارتباط عفاف با حجاب، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تاثیر آنها با این مقوله و نیازسنجی در خصوص فرهنگ سازی در حوزه عفاف و حجاب پرداخت.
وی در پایان به فواید حجاب در تحقق امنیت اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: "حجاب دارای آثار بسیار مثبتی در جامعه از جمله آرامش روحی و روانی، حفظ ارزش‌های انسانی، مقابله با جنگ نرم دشمن، مصونیت زنان و استواری خانواده و ...می شود.

.

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.