صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام  مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان

 

 به گزارش روابط عمومی هواشناسی آذربایجان غربی ؛ صادق ضیائیان – مدیر کل هواشناسی استان  به مناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان پیامی را صادر کرد.

بسمه تعالی

خانواده به عنوان اصلی ترین نهاد اجتماعی و زیربنای فرهنگ ها و تمدن ها در تاریخ بشر بوده است. پرداختن به این بنای مقدس و بنیادین و هدایت آن به جایگاه متعالی اش همواره باعث اصلاح انسانی و غفلت از آن موجب زیان خواهد بود.خانواده پیوندی است به گذشته و پلی است به آینده، خانواده و بازنشستگی دو جزء لاینفک از یکدیگرند. بازنشستگان افرادی هستند که گرانبهاترین روزهای زندگی شان را وقف خدمت به هم نوعان کرده و در سخت ترین شرایط و امکانات محدود همواره در راه توسعه و خدمت به میهن اسلامی گام نهاده اند.سلام و درود بر بازنشستگان و غرورآفرینانی که در کمال صداقت و عشق خدمت به مردم سی سال از بهترین روزهای زندگی خود را در سنگر خدمت سپری کرده و در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خالصانه تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند.با امید به اینکه دوران بازنشستگی از پربارترین ایام زندگی بازنشستگان عزیز باشد و در سایه سار امن الهی وجود ارزشمندشان همچون گذشته با تدبیر هوشمندانه پاسخگوی آرمان های والای این مرز و بوم باشد.٢٥ ذی الحجه، روز خانواده و تکریم بازنشستگان؛ روز نزول سوره انسان و آیه «هل اتی» که به خانواده و تحکیم پایه های آن اشاره دارد گرامی باد.

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.