صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی هواشناسی آذربایجان غربی با پلیس راه ارومیه-خوی و قرارگاه پلیس راه استان آذربایجان غربی

 جلسه هم اندیشی و تعامل هواشناسی آذربایجان غربی با پلیس راه ارومیه-خوی و قرارگاه پلیس راه استان آذربایجان غربی در هواشناسی ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، در راستای عملیاتی نمودن اهداف پلیس راه و قرارگاه پلیس راه در خصوص تعیین مقر یدکی برای آن، جلسه ای مشترک بیش هواشناسی و پلیس راه برگزارشد.
این نشست هم اندیشی با محوریت ایجاد مقرّ یدکی مطمئن در صورت بروز هرگونه حادثه غیر مترقبه و امنیتی و غیر امنیتی، شامل تعرض و حمله به مقرّ نظامی هر دو واحد و یا سوانح غیر قابل پیش بینی، اعم از سیل و آتش سوزی و زلزله در قرارگاه پلیس راه ارومیه – خوی، اسناد و مدارک خودروهای سازمانی و سلاح و مهمات و نیروی نظامی در هر دو یگان، تشکیل شد که در آن، اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی که نزیکترین واحد دولتی به این دو یگان است، به عنوان مقرّ یدکی در نظر گرفته شد.
در این جلسه، صادق ضیائیان "مدیرکل هواشناسی استان" بار دیگر با تشریح سیاست ها و برنامه های این اداره کل، پایه و اساس فعالیت "سازمان هواشناسی جهانی" و نیز "سازمان هواشناسی کشور" را با توجه به منابع ثابت موجود، کمک به نجات جان انسان ها و بالا بردن بهروری عنوان نمود. وی همچنین تاکید جدی بر تامل بین هواشناسی و پلیس راه داشت.
از دستاوردهای این جلسه می توان به تعیین مقر یدکی مطمئن برای پلیس با مشارکت پلیس راه اشاره کرد که نیاز است تا واحدهای مذکور در خصوص انتقال و جایگزین شدن خودروها، تجهیزات و سایر لوازم و اسباب ضروری، کلیه همکاریهای لازم را تا زمان عادی شدن وضعیت بحرانی داشته باشند.


 

 

 

 

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.