صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 کسب رتبه برتر اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

 اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، در حوزه امر به معروف و نهی از منکر موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر ، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته در حوزه امر به معروف و نهی از منکرطی سال 1402، اداره کل هاشناسی استان بر اساس شاخص های مد نظر از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان موفق به کسب مقام برتر در بین دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی شد.

اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان در این زمینه اظهار داشت: فریضه ی امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید از خود ما آغاز و در ادارات و نهادهای دولتی بیش از پیش در اجرایی شدنش کوشش شود.

وی در ادامه افزود: چنانچه مسئولین ارشد ما به آن عمل کنند، رعایت این امر در بین مردم نیز نهادینه خواهد شد. سیمائی در ادامه از اهمیت این موضوع سخن گفت و افزود: در کنار وظایف سازمانی، از تمام توان خود برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر دراین اداره کل استفاده می کنیم.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.