صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

پیام تسلیت مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری ماه محرم

مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم، ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، پیامی صادر نمود.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان، متن کامل وی به شرح زیر است:

 

«محرم ماه همه آن ارزش هایی ست که در وجود سیدالشهدا ( سلام الله علیه) متجلی و متبلور است.» امام خامنه ای

محرم، ماه بیداری و آزادگی ، ماه حماسه و شهادت ، ماه مکتب عزت و استقامت حسینی فرا رسید تا درس های بزرگ و جاودانه تاریخ عاشورا را مرور کنیم و از کتاب حادثه جانسوز کربلا، صبر و مقاومت، شهامت و شهادت، تعهد، مسئولیت ، صداقت و وفاداری را بیاموزیم و پرچم قیام علیه ظلم، پاسداری از دین و ارزش ها و دفاع از امامت و ولایت را افراشته نگه داریم.

اینجانب فرارسیدن این ماه حزن و اندوه، ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش را به ساحت امام عصر(عج) ، همه مسلمانان و مریدان خاندان عصمت و طهارت بویژه یکایک همکاران خدوم هواشناسی و خانواده های محترم تان ، تسلیت عرض نموده، سربلندی اسلام و اقتدار و اعتلای نظام اسلامی و مسلمین را از درگاه ایزد منان آرزومندم.

 

                                                                                                       

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.