صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 نشست صمیمانه و برگزاری جلسه با فرمانده حوزه شهید باباساعی ادارات کل استان و فرمانده هان پایگاه بسیج ادارات کل استان همراه با برپایی زیارت عاشورا در اداره هواشناسی استان آذربایجان غربی

نشست صمیمانه و برگزاری جلسه با فرمانده حوزه شهید باباساعی ادارات کل استان و فرمانده هان پایگاه بسیج ادارات کل استان همراه با  برپایی زیارت عاشورا در هواشناسی استان آذربایجان غربی با حضور مدیرکل و جمعی از کارکنان و اعضاء بسیج در محل اداره کل هواشناسی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی این نشست در راستای هم افزایی و ا نجام بهتر و مطلوبتر برنامه ها، ارائه پیشنهادات و راهکارها برپا و همچنین ارائه گزارشی مبسوط در زمینه ی عملکرد پایگاه بسیج هواشناسی استان از زمان تاسیس تا کنون ارائه شد.

در این نشست سیمائی ضمن تشکر از حضور ایشان اظهار داشت: ویژگی مهم بسیجیان و فرماندهان داشتن روحیه و تفکر بسیجی است وتلاش بر این امر مهم نماییم تا همواره این روحیه را در خود تقویت نموده و با داشتن روحیه انتظار و امید و تلاش، برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام و راه حل های مناسبی را در حوزه ماموریت خود ارائه دهیم.

                                                                                                      

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.