صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تسلیت  مدیرکل هواشناسی استان به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی با صدور پیامی سالروز رحلت حضرت امام (ره) و قیام پانزده خرداد را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

 انقلاب شکوهمند ایران همواره با نام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، عجین شده است. بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان، اعتقاد، آزادگی و به مدد مجاهدت ها بر علیه ظلم و ستم رژیم طاغوت، کاخ ستم شاهی را ویران کرد و با رهبری عالمانه انقلاب اسلامی، فصل نوینی در تاریخ ایران گشود. قیام خونین 15 خرداد سال 1342 نیز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود، روزی که جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش را در طبق اخلاص نهادند و به تأسی از حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء و راه پیروزی انقلاب را هموار نمودند.  اینجانب با تعظیم و ادای احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر قیام ۱۵ خرداد، ضمن تجدید پیمان با آرمان های شهدای والامقام و امام راحل(ره) و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، سالگرد رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی مسالت دارم.

 

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.