صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 برگزاری آئین گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت ا... العظمی امام خمینی (ره) در هواشناسی استان آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی اداره کل  هواشناسی استان آذربایجان غربی، آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره ) با حضور مدیر کل، امام جماعت، معاونین و همکاران در نمازخانه این اداره کل برگزارشد .

در این مراسم اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان در سخنانی ضمن تسلیت و تعزیت سال روز رحلت حضرت امام (ره) به تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و تاثیرات افکار ایشان پرداخت و تاکید کرد: بارزترین ویژگی شخصیتی امام راحل که ایشان را محبوب قلوب ایرانیان کرده است، صادق  بودن با مردم و ساده زیستی بود و افزود :  عده ای بر این باور بودند که به لحاظ قداست و معنویت پایدار از روابط و فعالیت های اجتماعی برکنار باشد و دین مقوله فردی است و با مقوله های سیاست و اجتماع ناسازگار است و در حقیقت منادیان این تفکر سکولاریستی به حذف دین از مدیریت جامعه می اندشند و هنر بزرگ امام معرفی سیاست همراه با دیانت و کارایی دین پیشبرد امور اجتماعی جامعه بود و گفت: اصل ولایت فقیه و ایجاد وحدت بین اقوام و وحدت حوزه و دانشگاه و وحدت مسلمانان در مقابل اسرائیل از مبانی فکری آن امام سفر کرده بود که دنیا را به حیرت واداشت.

 وی در تصریح صحبتهایش نیز به جهاد تبیین هم اشاره کرد و لزوم بیان اهداف بلند انقلاب که ایجاد تمدن اسلامی و زمینه ظهور را لازم و ضروری دانست .

گفتنی است در این مراسم با سینه زنی و مداحی کارکنان، یاد و خاطر معمار کبیر انقلاب را گرامیداشتند و بدرقه کننده جمعی از کارکنان این اداره کل جهت حضورر در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)  و شرکت در سی و پنجمین سالروز ارتحال ایشان شدند.

 

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.