صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

دیدار مسئولان هواشناسی استان آذربایجان غربی با خانواده معظم شهدا

 به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، در راستای گرامیداشت یاد و خاطر تمامی شهدا بویژه شهدای سوم خرداد، مدیرکل و جمعی از خانواده هواشناسی با حضور در منزل شهید والامقام «کریم ابراهیمی کارگران» با خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند .

 اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی در این دیدار بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولین نظام است.

وی همچنین گفت: شهدا بزرگ‌ ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند و ادامه داد: یاد شهدا اشاعه ‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آن ‌ها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.  این مقام مسئول در خاتمه با اشاره به اخلاص، ایمان و ولایت ‌مداری شهدا خاطرنشان کرد: همه ما مدیون آن‌ها هستیم؛ چراکه عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری آن‌ها شکل‌گرفته است.

  گفتنی است در پایان این دیدار  با تقدیم  لوح و هدیه ای ضمن ادای احترام با نثار فاتحه یاد و خاطراین عزیزان را گرامی داشتند.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.