صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

آذربایجان غربی رکورد دار بارش‌های شبانه روزگذشته کشور/ میزان بارش ها در «چایپاره» به 17/1 میلیمتر و شوط 8/7 میلیمتر رسید

 مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: بیشترین بارش‌ایستگاه های هواشناسی کشور در شبانه روز گذشته به ترتیب مربوط به شهرستان های« چایپاره» با 1/17 میلیمتر و شوط 7/8 میلیمتر از استان آذربایجان غربی بود که رکورد کشوری را با خود به همراه داشت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غریی، اسماعیل سیمائی در این زمینه اظهار داشت: اداره کل هواشناسی این استان از چند روز قبل نسبت به وقوع این مخاطرات جوی در بیشتر نقاط  استان هشدار صادر کرده بود که علاوه بر آن، طی روز شنبه مورخه 05/03/1403 نیز با تمدید صدور هشدار سطح نارنجی بارش شدید در شهرهای شمالی استان اطلاع رسانی جامع و لازم انجام پذیرفته بود .

وی همچنین گفت : در جریان فعالیت این سامانه بارشی برای برخی ساعات وزش تند باد لحظه ای و در نقاط مستعد بارش تگرگ هم در استان انتظار می رفت که در متن هشدارها تاکید و قید شده بود و توصیه ها و اقدامات لازم توسط دستگا های ذیربط انجام پذیرفته بود.

                                                                                                     

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.