صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت روز روابط عمومی

  به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی اسماعیل سیمائی، مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی، با صدور پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت"روز روابط عمومی و ارتباطات" را تبریک گفت.متن این پیام بدین شرح است:

با اهداء سلام

         در دنیایی که بشر امروز بیش از هر زمان دیگری به دنبال آگاهی. شفافیت است  و همه ی ابزارها و دانش بشری  برای رسیدن به این دو عنصر مهم به کار گرفته می شود. سرمایه ارزشمند روابط عمومی است که می تواند به مثابه بازوی فکری سازمان ها، در اجرای راهبردها و پیشبرد اهداف کلان سارمان  نقش آفرینی کند.فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اصحاب رسانه، فعالان عرصه ارتباطات ، صاحبان اندیشه و قلم علی الخصوص همکاران سخت کوشش روابط عمومی خانواده هواشناسی سازمان هواشناسی کشور تبریک عرض می نمایم و از خداوند منان توفیق خدمت رسانی در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مسئلت می نمایم.

 

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.