صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 دیدار نوروزی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی با کارکنان این اداره کل

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، صبح یکشنبه 5 فروردین مصادف با اولین روز کاری در سال 1403 سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی در دیدار با همکاران اداره کل هواشناسی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به بیان برنامه و نقشه راه برای پیشرفت و پیش‌برد در امور با همکاری و هم فکری و هم افزایی همه همکاران پرداخت.

وی همچنین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب عنایت ویژه ای که به موضوع تولید دارند و نامگذاری امسال به نام " جهش تولید با مشارکت مردم" به عنوان یک فرمان در سال 1403 جزء تکالیف و وظایف اصلی همگان بویژه حوزه های ذیربط قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در دولت مردمی سیزدهم  مشارکت جدی و فراگیر مردم تاثیر بسزایی در تحقق شعار سال خواهد داشت و هواشناسی نیز با توجه به رسالت سازمانی خود در تحقق اهداف بیش از پیش تلاش خواهد نمود.

در ادامه همکاران به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات سازنده در راستای اجرای اهداف سازمان پرداختند.

گفتنی است سیمائی در خاتمه نیز سال جدید را به همگان بویژه خانواده هواشناسی سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و شادکامی آرزومند شد.

                                                                                                    

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.