صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 افتتاح پایگاه بسیج شهداء هواشناسی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی

با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهداء استان آذربایجان غربی صورت گرفت:

افتتاح پایگاه بسیج شهداء هواشناسی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی/ تاکید مدیرکل هواشناسی بر تقویت فرهنگ بسیج در هواشناسی استان.

 اسماعیل سیمائی در مراسم افتتاح پایگاه بسیج شهداء هواشناسی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی بر تقویت فرهنگ بسیج در اداره کل هواشناسی استان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان، اسماعیل سیمائی در مراسم افتتاح  بسیج را نهادی مردمی و اثر گذار دانست.

سیمائی همچنین بر لزوم تعامل و همکاری کارکنان این دستگاه تاکید و خاطر نشان کرد:تقویت روحیه بسیجی کارکنان برای خدمت رسانی به شهروندان نیزباید در دستور کار قرار بگیرد.

در ادامه سرهنگ علی نژاد " مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهداء" ضمن تقدیر از تلاشهای اداره کل هواشناسی در راستای برپایی این پایگاه و فعالیتهای انجام شده تا کنون با بیان لزوم تاسی همگان به سیره اهل بیت و سرور شهيدان ابا عبدالله الحسن (ع)، اظهار کرد: راه اندازی این پایگاه به طور حتم آثار خوبی بدنبال خواهد داشت.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهداء، فرمانده حوزه بسیج ادارات استان و همچنین برخی دیگر از مسئولین بسیج دستگاه ها به همراه مدیر، معاونین و کارکنان هواشناسی برگزار شد، پایگاه بسیج شهداء هواشناسی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی افتتاح شد.

 

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.