صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

برگزاری جلسه روشنگری و بصیرت افزایی در اداره کل هواشناسی استان

 در راستای بصیرت افزایی ، طی دعوت به عمل آمده سرهنگ علی نژاد " مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه شهداء" در جمع کارکنان هواشناسی استان در سالن اجتماعات این اداره کل حضور یافت و به تبیین اهمیت این موضوع پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی سرهنگ علی نژاد در این نشست اظهار داشت : بسیج به فرموده مقام معظم رهبری همان مزرعه ای بی حصار است و هر کسی به اندازه تعبیرش از این مزرعه استفاده می کند، بنابراین هر فردی که در زیر چتر ولایت و نظام اسلامی قرار گرفته باشد افتخار آفرین است.

وی همچنین عنوان کردند : نقش بسیج در دفاع از انقلاب ،در سازندگی و بصیرت افزایی نقش بارز و برجسته ای می باشد و بسیجیان باید با عمل به سخنان رهبری در تمامی عرصه ها با روحیه انقلابی و با بصیرت و روشنفکری عمل نمایند.

در حاشیه این نشست مدیرکل هواشناسی نیز بیان نمودند : تفکر بسیجی،روحیه جهادی و انقلابی بودن بعنوان یک اصل برای تمام بسیجیان در راستای بصیرت افزایی می باشد که باید در ارگانها و ادارت نهادینه گردد .

                                                                                                          

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.