صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 تقدیر نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی

 کارشناس تنظیم حساب اداره کل هواشناسی استان مورد تقدیر نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، حبیب تربتی، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی از نسرین حمداله پور ، به سبب حسن تعامل و همکاری دلسوزانه و پیگیرانه با اداره امور اقتصادی و دارایی استان در امورات مرتبط با تهیه و ارائه به موقع و با کیفیت صورت حساب دریافت و پرداخت نهایی طی سال 1402با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود.

در گزیده ایی از متن آمده :

خدمتگزاری افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را نصیب کسانی نموده که با عمل خالصانه خویش در مسیر گره گشایی از امور بندگان باری تعالی گام بر می دارند.

با عنایت به حسن تعامل و همکاری دلسوزانه و پیگیرانه سرکار عالی با این اداره کل در امورات مرتبط با تهیه و ارائه به موقع و با کیفیت صورت حساب دریافت و پرداخت نهایی سال 1401، بدینوسیله از تلاش های شما تقدیر و تشکر نموده، امید داریم در سایه الطاف بیکران الهی، در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

 

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.