صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 پیام تبریک مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی بمناسبت 5 اسفند روز مهندس

به گزارش روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، همزمان با فرا رسيدن پنجم اسفند ماه روز مهندس، اسماعیل سیمائی مدير کل هواشناسی در پيامي اين روز را به مهندسين گرامي بالأخص مهندسين همكار شاغل در هواشناسی استان آذربایجان غربی تبريك گفت.

متن این پيام بدين شرح است:

روز پنجم اسفند ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران مصادف است با سالروز ولادت خواجه نصیرالدین طوسی ازبزرگترین چهره های علمی ایران و از مفاخر جهان اسلام، که به روزمهندس نامگذاری شده است.  بدون شک تاثیر مستقیم فعالیت مهندسان در عرصه های گوناگون زندگی امروزی بشری بر هیچ کسی پنهان نیست، تا بدانجا که حتی ردِ اندیشه ی مهندسین ایرانی در جای جای جهان به یادگار مانده و در گستره ی تاریخ این سرزمین پر افتخار به ثبت رسیده است. از آن هنگام که انقلاب اسلامی ما سازندگی را از اصلی ترین نمودهای پر افتخار خود قرار داد؛ بی شک مهندسین ایرانی سکاندار این رسالت مهم بوده و هستند. 8 سال دفاع مقدس و مهندسی دفاعی_نظامی و جهاد سازندگی نیز نام پرآوزه ی مهندس ایرانی را معنایی عاشقانه و میهن دوستانه بخشید. امید آن  است حرکت به سمت توسعه و آبادانی به همراه نوآوری، پشتکاروخلاقیت، همواره سر لوحه نیل به اهداف در جامعه مهندسین قرارگیرد.

 اینجانب این روزفرخنده را خدمت تمامی مهندسان فرهیخته به ویژه خانواده هواشناسی تبریک و تهنیت عرض نموده  و توفیق روزافزون این قشر فعال، پویا و افتخارآفرین را در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی از درگاه ایزدمنان خواهان و خواستارم.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.