صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

 

بیانیه مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن چهل ‌و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با صدور پیامی از همکاران هواشناسی در سراسر استان برای حضور در راهپیمایی حماسه ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن پیام اسماعیل سیمائی، مدیرکل هواشناسی استان به شرح زیر است:

۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و اقتدار ملت ایران است. «رهبر معظم انقلاب»

دهه مبارک فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، یادآور مجاهدت و ایثار ملت رشید ایران و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل عظیم‌ الشأن حضرت امام خمینی «ره» و جانفشانی شهیدان سرافراز این سرزمین است. دهه‌ فجر، شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است؛ یوم‌الله ۲۲ بهمن روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان است.

خانواده هواشناسی همگام با ملت شریف ایران اسلامی در چهل و پنجمین بهار انقلاب همانند سال‌های گذشته با حضور چشمگیر، آگاهانه و با بصیرت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اوج ارادت و دلبستگی خود به امام راحل، مقام معظم رهبری و نظام جمهوی اسلامی را به رخ دنیا خواهند کشید و نشان می‌دهند در راستای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از دوران انقلاب و دفاع مقدس گرفته تا شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.  اینجانب نیز به نوبه خود از عموم همکاران محترم، متدین، غیور و بسیجی برای حضور در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت نموده و امیدوارم این وظیفه و عبادت بزرگ مورد عنایت حضرت ولی عصر (عج) و مورد قبول درگاه الهی قرار گیرد.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.