صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، پروزه تجهیز و ارتقاء ایستگاه تمام خودکار هواشناسی پیرانشهر افتتاح شد

بمناست گرامیداشت دهه مبارک فجر، پروژه تجهیز و ارتقاء ایستگاه تمام خودکار هواشناسی پیرانشهر با اعتبار 24 میلیارد ریال با حضور مدیر کل هواشناسی استان آذربایجان_غربی، فرماندار پیرانشهر و مسئولین شهرستانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومي هواشناسي استان آذربایجان غربی، در آئین افتتاح این پروژه اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی گفت: همکاریها، حمایت و همیاری همه جانبه موجب تداوم بیش از پیش مسیر رو به رشد کشور در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شده است و  اداره کل هاشناسی نیز در مسیر این قطار رو به توسعه پایدار موفق به نصب و راه اندازی ایستگاه تمام خودکار هواشناسی سینوپتیک اصلی پیرانشهر " که گام موثری در توسعه هواشناسی می باشد شده است.

 در حاشیه ی این مراسم مدیر کل هواشناسی استان نیز ضمن تشریح انواع ایستگاه های هواشناسی و کاربردهای آن در بخش های مختلف، گفت: ایستگاه تمام خودکار هواشناسی پیرانشهر  قابلیت تشخیص، اندازه گیری و مخابره پارامترهای جوی همچون: درجه حرارت، رطوبت نسبی، میزان بارندگی، فشارهوا، سمت و سرعت باد، تشعشع و درجه حرارت اعماق مختلف و سطح خاک را بصورت لحظه ای، آنلاین و برخط دارد.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.