صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

برنامه گرامیداشت دهه فجر در هواشناسی وحدت آفرین و امید بخش خواهد بود

مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی گفت: گرامیداشت دهه مبارک فجر نیز  در هواشناسی همراه با برنامه‌های امیدبخش و وحدت‌آفرین در سراسر کشور در راستای امید بخشی و وحدت آفرینی خواهد بود.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان آذربایجان غربی، اسماعیل سیمائی با اشاره صریح به توصیه ریاست محترم جمهوری اسلامی مبنی بر برگزاری مراسم دهه فجر و شعار این ایام با عنوان"دولت کار و فعالیت"، با اشاره به برنامه های متعدد این اداره کل برای گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امسال نیز همانند سنوات گذشته برنامه های متنوع تری را تهیه تدوین کرده ایم، این برنامه ها در دو بخش عمرانی و اجرایی و بخش فرهنگی و ورزشی است.

 سیمائی همچنین به دیگر برنامه های این اداره کل در ایام دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: پروژه های قایل افتتاح این اداره کل شامل4 ایستگاه هواشناسی خودکار (سینوپتیک و بارانسنجی) درسطح ادارات هواشناسی استان آذربایجان غربی می باشد.

وی در خاتمه دیدار با ایثارگران، خانواده شهداء، برگزاری نشست های خبری، تجدید میثاق با شهدا، برگزاری میز خدمت و مسابقات فرهنگی و ورزشی را از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر برشمرد و گفت: در پایان دهه مبارک فجر کارکنان این اداره کل همگام با مردم سراسر کشور در راهپیمایی باشکوه یوم الله 22 بهمن حضور یافته و با آرمان های انقلاب و امام خمینی(ره) تجدید میثاق خواهند کرد.

                                                                                                         

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.