صفحه اصلي         نحوه تماس با ما        نقشه سايت

 

 

تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از هواشناسی استان

 اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان آذربایجان غربی مورد تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، قرار گرفت.به گزارش روابط عمومی هواشناسی استان آذربایجان غربی، دکتر سعید شهند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از اسماعیل سیمائی مدیرکل هواشناسی استان ، به سبب تعهد مسئولانه در رشد و بالندگی و حفظ محیط زیست استان و پیگری اجرای قانون هوای پاک  با اهداء لوح سپاس قدردانی نمود.

در گزیده ایی از متن آمده :  تلاش برای حفاظت از محیط زیست، نشانه احترام به ارزش های حیاتی است که خداوند متعال در اختیار انسان قرار داده است بی تردید صیانت از محیط زیست کشورو تنویر افکار عمومی نسبت به نادیده گرفتن حقوق ارکان طبیعت و ترویج فرهنگ زیست محیطی جامعه نیازمند تلاشی هماهنگ، فراگیر و اخلاق و ارائه است.

بدینوسیله از زحمات جنابعالی و تعهد مسئولانه تان دررشد و بالندگی و حفظ محیط زیست استان و پیگری اجرای قانون هوای پاک تشکر و قدردانی می نمایم. امیدوارم با ایمان به اراده خداوند متعال در جهت کسب رضایت حضرت دوست و حفاظت منافع عموم در پیشبرد اهداف سازمانی موفق و پیروز باشید.

                                                                                                        

تمامی حقوق این سایت متعلق به سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان آذربايجان غربي می باشد و اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند با ذکر منبع از  آن استفاده نمایند.